Sweet Potato Wedges


Μία ιδανική συνταγή για να δαμάσετε αυτές τις μικρές βραδινές λιγούρες είναι η γλυκοπατάτα! Μία μεγάλη γλυκοπατάτα έχει μόνο 200 θερμίδες ενώ έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες B6, C, D αλλά και σίδηρο, κάλιο και μαγνήσιο.

Είναι απλό: 

  1. Προθερμάνετε το φούρνο σας στους 250 βαθμούς.
  2. Στρώστε ένα φύλλο λαδόκολλας στο ταψί σας.
  3. Κόψτε τη γλυκοπατάτα σας σε λωρίδες ή κυβάκια (σαν να ήταν πατάτες φούρνου).
  4. Βάλτε σε ένα μπολάκι 1 κτ. γλ. ελαιόλαδο, 1 κτ. γλ. μουστάρδα (αν θέλετε, καυτερή), αλάτι, πιπέρι και θυμάρι. Μπορείτε να προσθέσετε ό,τι μπαχαρικά θέλετε όπως δενδρολίβανο ή καπνιστή πάπρικα!
  5. Βάλτε τα κομμάτια από την πατάτα μέσα στο μπολάκι και ανακινήστε μέχρι η “μαρινάδα” να πάει παντού.
  6. Απλώστε τις κομμένες πατάτες στο ταψί σας και ψήστε για 10 λεπτά από κάθε μεριά.

Enjoy!! 

IMG_6419